شرکت فرماندار برخوار در یکصد و دهمین جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا

بازدید استاندار اصفهان از شهرستان فریدون شهر

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار: یکصد و دهمین جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا با شرکت عبداله بنهری فرماندار برخوار و اعضاء جلسه به ریاست دکتر مرتضوی استاندار اصفهان برگزار شد. دکتر مرتضوی در این جلسه گفت: تمامی اعضاء ستاد استانی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار: یکصد و دهمین جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا با شرکت عبداله بنهری فرماندار برخوار و اعضاء جلسه به ریاست دکتر مرتضوی استاندار اصفهان برگزار شد.

دکتر مرتضوی در این جلسه گفت: تمامی اعضاء ستاد استانی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا مکلف هستند با تمام توان در راستای افزایش سطح آگاهی آحاد جامعه در خصوص مزیت های استفاده صحیح از فرایند واکسیناسیون همگانی بر ضد بیماری کووید ۱۹ اقدام نمایند.

در این جلسه مقرر شد: دستگاه های ذی ربط، نسبت به آگاهی بخشی همگانی در خصوص تبعات عدم استفاده از طرح واکسیناسیون بر ضد بیماری کرونا با بهره گیری از مشوق های فرهنگی و اجتماعی و شیوه های اقناع همگانی، بدون اتلاف وقت اقدام نمایند.

دبیر خانه ستاد استانی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا از این پس از استانداری اصفهان به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان منتقل گردد و سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا نیز مطابق تصمیم سازی صورت پذیرفته به رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان محول گردد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

گزارش تصویری مراسم معنوی تجدید میثاق با شهدای گمنام در سالن شهید سلیمانی فرمانداری برخوار

۳ دی ۱۴۰۱

مردم انقلابی شهرستان برخوار با تشییع پیکر شهید مدافع امنیت و آزادگی؛ «محمد حسین کریمی » وداع و از داعش مسلکان اغتشاشگر اعلام انزجار نمودند.

۳۰ آبان ۱۴۰۱

گزارش تصویری راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۱ شهر دولت آباد مرکز شهرستان

۱۷ آبان ۱۴۰۱

گزارش تصویری حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان برخوار

۸ تیر ۱۴۰۱
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 10 =