آیین تودیع و معارفه معاونین فرمانداری برخوار در دومین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری برخوار؛ دومین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۲ در تاریخ در ۲۰ اردیبهشت  با حضور ، محمدرضا قربانی فرماندار،دکتر آخوندی مدیر کل محترم دفتر امور شهری استان موسوی پور رئیس دادگستری، تدبیری دادستان، معاونین فرمانداری ومسئولین و روسای ادارات شهرستان در سالن حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد. دکتر آخوندی مدیر […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری برخوار؛ دومین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۲ در تاریخ در ۲۰ اردیبهشت  با حضور ، محمدرضا قربانی فرماندار،دکتر آخوندی مدیر کل محترم دفتر امور شهری استان موسوی پور رئیس دادگستری، تدبیری دادستان، معاونین فرمانداری ومسئولین و روسای ادارات شهرستان در سالن حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

دکتر آخوندی مدیر کل محترم دفتر امور شهری استان ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پیشگیری از ایجاد حس ناامیدی در مردم بیان کرد: مبحث شادی در جامعه ما مورد غفلت واقع شده است  و با توجه به تعریف علمی شادی که به معنی ایجاد حس انگیزه و امید در مردم است همه مسئولین ادارات باید در جهت ایجاد این حس امیدواری اهتمام لازم را به خرج دهند. همه ما باید در راستای تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید کوشا باشیم.

قربانی فرماندار شهرستان در این جلسه گفت: یکی از مسائل مهم پیش رو مسئله انتخابات است  که برای حضور حداکثری مردم در این امر خطیر نیاز به آرامش و امنیت روانی داریم و این مهم جز با تکریم ارباب رجوع در ادارات بدست نخواهد آمد. مردم سرمایه های این نظام هستند و نباید به هیچ عنوان موجب ایجاد احساس ناامیدی در اذهان آن ها شویم.

وی افزود: ادارات شهرستان باید همسو و در راستای اهداف نظام وظایف خود را پیش ببرند زیرا همه ما تحت امر یک رهبر و زیر یک پرچم هستیم و اقدامات ما باید در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

قربانی بیان کرد: مدیران ادارات شهرستان در خصوص مبحث تخصیص بودجه هماهنگی های لازم را با معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی انجام دهند. همچنین در مورد بحث آلایندگی واهمیت وصول عوارض آلایندگی و همچنین نحوه توزیع آن جهت ایجاد تحول در مسیر شهرسازی به بیان نکاتی پرداخت.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین در خصوص سایر مسائل شهرستان از جمله مشکلات بلوار جانبازان، بحث متکدیان شهرستان، مشکلات کمیسیون ماده ۹۹ و مبحث پایش تصویری، ضرورت رعایت حجاب در جامعه و به ویژه در ادارات شهرستان به بیان نکاتی پرداخت.

قربانی در پایان اظهار داشت مسئله مهم دیگر در شهرستان نظام مند تر شدن سهمیه بندی آرد است به جهت اینکه مهمترین صنعت در منطقه برخوار صنعت نان است و مشکلات ایجاد شده در بحث سهمیه بندی آرد موجب افزایش نرخ بیکاری و آسیب به وضعیت معیشت مردم  و در نتیجه نارضایتی خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان جلسه، مراسم تودیع  و معارفه معاونین فرمانداری برگزار شد و مرتضی عزیزخانی طی حکمی از طرف استاندار اصفهان به عنوان  معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری  منصوب شد.همچنین از زحمات چندین ساله آقایان هاشم زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  فرمانداری و خدایی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، اولین جلسه شورای اداری سال جدید با حضور محمدرضا قربانی فرماندار ، حسین معینی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ، مدیران و روسای ادارات شهرستان برگزار گردید. در این جلسه نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به بیانات رهبری در روز ابتدای سال و شعار تعیین شده […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار ، جلسه اقدامات پیشگیرانه و کنترلی سویه جدید بیماری دامی تب برفکی موسوم به اگزولیک به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و حضور ادارات دامپزشکی ، جهاد کشاورزی ، تعاون روستایی و نماینده شهرداری ها در محل فرمانداری تشکیل و در خصوص ممنوعیت جابه جایی […]

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار ، فرماندار به همراه آقای حقیقت سرشت معاون اقتصادی استاندار از کارخانه های بستنی پام در منطقه صنعتی کمشچه ، کارخانه آجر سازی هادیان در منطقه صنعتی دولت آباد ، تولید کفش پاسان در منطقه صنعتی دولت آباد و کارخانه آجر سازی فتاحی در منطقه صنعتی دولت آباد […]

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

طرح کاشت ۳۰۰۰ اصله نهال در شهر خورزوق با حضور فرماندار به روایت تصویر .  

۱۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سه =