بازدید فرماندار برخوار از کانون اصلاح و تربیت اصفهان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری برخوار؛ محمد رضا قربانی فرماندار شهرستان به همراه حجت الاسلام و المسلمین میر افضلی امام جمعه مرکز شهرستان، نریمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، حسینی رئیس کمیته امداد شهرستان، رئیس اداره بهزیستی از کانون اصلاح و تربیت استان اصفهان بازدید نمودند. نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن بازدید از قسمت […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری برخوار؛ محمد رضا قربانی فرماندار شهرستان به همراه حجت الاسلام و المسلمین میر افضلی امام جمعه مرکز شهرستان، نریمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، حسینی رئیس کمیته امداد شهرستان، رئیس اداره بهزیستی از کانون اصلاح و تربیت استان اصفهان بازدید نمودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن بازدید از قسمت های مختلف این مرکز با اشاره به ضرورت شناسایی علل و عوامل آسیب های اجتماعی بیان کرد: در مبحث آسیب های اجتماعی دو بعد پیشگیری ودرمان مد نظر خواهد بود  که توجه همزمان به هر دو بعدضروری و لازم است.

قربانی اظهار داشت: سرچشمه و سرمنشاء بیشتر آسیب های اجتماعی خانواده است لذا در بحث پیشگیری و درمان این آسیب ها باید توجه ویژه ای به جایگاه خانواده ها نمود و بررسی کرد که علل آسیب دغدغه های شغلی است یا مسائل فرهنگی و اعتقادی.

وی گفت: در بحث دغدغه مشاغل ظرفیت بکارگیری بزهکارانی غیر از سارقین در کارخانجات شهرستان برخوار وجود دارد. برای سارقین نیز در شهرستان برخوار ظرفیت های خوبی جهت ترویج مشاغل خانگی همچون سفالگری، خیاطی، قلمزنی و … وجود دارد و به همین لحاظ است که بنده معتقدم شهرستان برخوار به نوعی چین کوچک محسوب می شود. با در نظر گرفتن نیازهای شغلی شهرستان می توانیم این افراد را در راستای نیازسنجی صورت گرفته آموزش دهیم و وارد بازار کار کنیم که برای این افراد در بیرون از این مراکز نیز ضمانت شغلی وجود داشته باشد.

فرماندار ادامه داد: در بحث مسائل اعتقادی و فرهنگی می توان از ظرفیت بسیج سازندگی بهره ببریم. بسیج سازندگی علاوه بر مباحث عمرانی در مسائل فرهنگی نیز می تواند راهگشا باشد و هر گروه جهادی صفر تا صد توانمند سازی بزهکاران را در زمینه های مختلف اعتقادی، فرهنگی ، شغلی و … به عهده بگیرد.

فرماندار در پایان افزود: رؤسای ادارات مسئله توانمند سازی بزهکاران را خارج از چارچوب اداری و به عنوان یک مسلمان شیعه حزب الهی پیگیری کنند، زیرا مبحث پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی در درجه اول کمک به خود ما و در مقیاس وسیع تر کمک به کل جامعه خواهد بود.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، اولین جلسه شورای اداری سال جدید با حضور محمدرضا قربانی فرماندار ، حسین معینی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ، مدیران و روسای ادارات شهرستان برگزار گردید. در این جلسه نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به بیانات رهبری در روز ابتدای سال و شعار تعیین شده […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار ، جلسه اقدامات پیشگیرانه و کنترلی سویه جدید بیماری دامی تب برفکی موسوم به اگزولیک به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و حضور ادارات دامپزشکی ، جهاد کشاورزی ، تعاون روستایی و نماینده شهرداری ها در محل فرمانداری تشکیل و در خصوص ممنوعیت جابه جایی […]

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار ، فرماندار به همراه آقای حقیقت سرشت معاون اقتصادی استاندار از کارخانه های بستنی پام در منطقه صنعتی کمشچه ، کارخانه آجر سازی هادیان در منطقه صنعتی دولت آباد ، تولید کفش پاسان در منطقه صنعتی دولت آباد و کارخانه آجر سازی فتاحی در منطقه صنعتی دولت آباد […]

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

طرح کاشت ۳۰۰۰ اصله نهال در شهر خورزوق با حضور فرماندار به روایت تصویر .  

۱۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 5 =