دعوت فرماندار برخوار از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار؛ محمدرضا قربانی فرماندار برخوار با صدور پیامی، از مردم ولایت مدار شهرستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود.

فرماندار برخوار با صدور پیامی، از مردم شهرستان برخوار برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار؛ محمدرضا قربانی فرماندار برخوار با صدور پیامی، از مردم ولایت مدار شهرستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود. متن پیام فرماندار بدین شرح است: بسم الله الرحمن […]

فرماندار برخوار با صدور پیامی، از مردم شهرستان برخوار برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار؛ محمدرضا قربانی فرماندار برخوار با صدور پیامی، از مردم ولایت مدار شهرستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود.
متن پیام فرماندار بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِالْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِالْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا» (اسراء/ ۱)
روز جهانی قدس، روز تبلور ایمان و روز اهتمام و توجه امّت اسلام و آزادگان جهان به مظلومیّت مردم فلسطین و مسئله قدس شریف است. روزی که حمایت از قدس شریف و همبستگی مؤمنانه مردم با آرمان فلسطین طرح‌ها و نقشه‌های استکبار و اذنابش را بر هم می‌زند و تلاش سازشکاران برای به فراموشی سپردن مسئله فلسطین را بی‌ثمر می‌کند.
حمایت و صیانت از مسئله قدس و مسجدالاقصی عزیز، مستند به مبانی قرآنی و تفکر دینی است و سکوت در قبال توطئه‌های اسرائیل غفلت از قرآن و خیانت به مردم مظلوم فلسطین است.
رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مقاطع مختلف دلیل اهمیّت در نگرش استراتژیک جهان اسلام به مسئله فلسطین است و تأکید مکرّر ایشان در فراموش نشدن مسئله فلسطین گویای نقش حیاتی این امر در حفظ و اعتلای وحدت امّت اسلامی و گسترش اقتدار مسلمین در جهان و نشانگر حضور گسترده امّت مسلمان سرزمین‌های اسلامی و عدالت‌طلبان جهانی در روز قدس است.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و ادای احترام به ارواح مطهّر شهدای انتفاضه و جبهه مقاومت بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مردم ولایت مدار، مؤمن و روزه‌دار شهرستان برخوار را به تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف با محو غده سرطانی از منطقه و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی دعوت می‌کنم.
محمد رضا قربانی
فرماندار شهرستان برخوار

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، اولین جلسه شورای اداری سال جدید با حضور محمدرضا قربانی فرماندار ، حسین معینی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ، مدیران و روسای ادارات شهرستان برگزار گردید. در این جلسه نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به بیانات رهبری در روز ابتدای سال و شعار تعیین شده […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار ، جلسه اقدامات پیشگیرانه و کنترلی سویه جدید بیماری دامی تب برفکی موسوم به اگزولیک به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و حضور ادارات دامپزشکی ، جهاد کشاورزی ، تعاون روستایی و نماینده شهرداری ها در محل فرمانداری تشکیل و در خصوص ممنوعیت جابه جایی […]

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار ، فرماندار به همراه آقای حقیقت سرشت معاون اقتصادی استاندار از کارخانه های بستنی پام در منطقه صنعتی کمشچه ، کارخانه آجر سازی هادیان در منطقه صنعتی دولت آباد ، تولید کفش پاسان در منطقه صنعتی دولت آباد و کارخانه آجر سازی فتاحی در منطقه صنعتی دولت آباد […]

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

طرح کاشت ۳۰۰۰ اصله نهال در شهر خورزوق با حضور فرماندار به روایت تصویر .  

۱۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 12 =