برگزاری اولین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۲ در آستان مقدس امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر(امامزاده نرمی)

به گزارش روابط عمومی فرمانداری برخوار؛ اولین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۲ با حضور حاجی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ائمه محترم جمعه شهرستان، محمدرضا قربانی فرماندار، مسئولین و رؤسای ادارات شهرستان در آستان مقدس امامزاده نرمی برگزار شد. فرماندار شهرستان ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و نوروز باستانی اظهار داشت: در […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری برخوار؛ اولین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۲ با حضور حاجی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ائمه محترم جمعه شهرستان، محمدرضا قربانی فرماندار، مسئولین و رؤسای ادارات شهرستان در آستان مقدس امامزاده نرمی برگزار شد.

فرماندار شهرستان ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و نوروز باستانی اظهار داشت: در آستانه سال جدید و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال جدید با نام «مهار تورم، رشد تولید»، مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای شعار سال اهتمام لازم را برای تحقق هرچه بیشتر این شعار داشته باشند.

محمد رضا قربانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: دشمن به دنبال حکومتی مطیع و سر سپرده در ایران است و مصداق این سر سپردگی، سهل انگاری در خدمت‌رسانی به مردم است لذا هرگونه اقدامات مسئولین باید در راستای خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات معیشتی مردم باشد و این بزرگترین خواسته نظام و مقام معظم رهبری است.

وی افزود:ملت ایران یک ملت قوی و انقلابی است و در موقعیت های حساس همواره پای کار نظام بوده است لذا در شهرستان حل مشکلات ودغدغه های مردم در مواردی همچون آرد و نان، کاهش حضور اتباع بیگانه، روشنایی معابر، آلایندگی، حجاب و عفاف و … همواره در صدر اولویت ها بوده  و امسال نیز این روند باید تسریع گردد.

قربانی اشاره کرد: سال گذشته شاهد اتفاقات مهمی در کشور از جمله سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین، عضویت دائم ایران در سازمان همکاری شانگهای، رتبه بندی معلمان، ایجاد یک میلیون شغل و … بودیم. همچنین از دل تهدید هایی همچون اغتشاشات فرصت هایی بدست آوردیم از جمله اینکه قدر نظام را بیشتر بدانیم و در مورد برخورد با نوجوانان مسئله جهاد تبیین را فراموش نکنیم. امسال نیز عمل به منویات مقام معظم رهبری و حل مشکلات معیشتی مردم باید در صدر اولویت ها قرار گیرد.

وی در پایان اظهارداشت: مسئولان و مدیران شهرستان برخوار موظف هستند در مدت یک ماه قانون بودجه سال ۱۴۰۲ را مطالعه و موارد و قوانین و تبصره‌هایی که به اداره و نهاد آنها مربوط می‌شود را تنظیم و به فرمانداری اعلام کنند.

.    

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، اولین جلسه شورای اداری سال جدید با حضور محمدرضا قربانی فرماندار ، حسین معینی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ، مدیران و روسای ادارات شهرستان برگزار گردید. در این جلسه نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به بیانات رهبری در روز ابتدای سال و شعار تعیین شده […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار ، جلسه اقدامات پیشگیرانه و کنترلی سویه جدید بیماری دامی تب برفکی موسوم به اگزولیک به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و حضور ادارات دامپزشکی ، جهاد کشاورزی ، تعاون روستایی و نماینده شهرداری ها در محل فرمانداری تشکیل و در خصوص ممنوعیت جابه جایی […]

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار ، فرماندار به همراه آقای حقیقت سرشت معاون اقتصادی استاندار از کارخانه های بستنی پام در منطقه صنعتی کمشچه ، کارخانه آجر سازی هادیان در منطقه صنعتی دولت آباد ، تولید کفش پاسان در منطقه صنعتی دولت آباد و کارخانه آجر سازی فتاحی در منطقه صنعتی دولت آباد […]

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

طرح کاشت ۳۰۰۰ اصله نهال در شهر خورزوق با حضور فرماندار به روایت تصویر .  

۱۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 7 =