به مناسبت ۱۷ مهرماه روز جهانی پست انجام شد:

هم زمان با هفته پست محمد رضا قربانی فرماندار شهرستان برخوار با حضور در اداره پست شهرستان با احمد رضا رحیمی رئیس و همچنین تعدادی از کارکنان این اداره دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار صبح روز سه شنبه ۱۹مهرماه به مناسبت روز جهانی پست محمد رضا قربانی […]

هم زمان با هفته پست محمد رضا قربانی فرماندار شهرستان برخوار با حضور در اداره پست شهرستان با احمد رضا رحیمی رئیس و همچنین تعدادی از کارکنان این اداره دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار صبح روز سه شنبه ۱۹مهرماه به مناسبت روز جهانی پست محمد رضا قربانی فرماندار شهرستان برخوار با حضور در اداره پست شهرستان با احمد رضا رحیمی رئیس و همچنین تعدادی از کارکنان این اداره دیدار و گفت و گو کرد.
قربانی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه کارکنان زحمت کش اداره پست شهرستان، با اشاره به شرایط سخت کاری در زمان کرونا اظهار داشت : پرسنل اداره پست شهرستان در هر شرایطی با کمال صداقت و امانتداری مشغول به انجام وظیفه بوده و در شرایط سخت کرونایی و افزایش حجم مرسولات پستی بخصوص ارسال مرسولات خرید و فروش های اینترنتی ، با تمام توان نسبت به خدمت رسانی اقدام نمودند که این موضوع قابل تقدیر است.
فرماندار شهرستان خاطر نشان کرد: اداره پست جزء معدود دستگاه های اجرایی و دولتی است که بدلیل ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع دارای کمترین نارضایتی بوده و ضرورت وجودی آن در دوران کرونا برای همه مردم آشکار شد و این امر ستودنی و الگوی خوب برای سایر دستگاهای اجرایی میباشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به این که هرچه فناوری ها پیچیده تر شوند، خدمات گسترده تر و متنوع تری باید به مردم ارایه دهد، افزود: فناوری های نوین ظرفیت های جدیدی برای گسترش ارتباطات مسئولین و مردم فراهم کرده اند که باید از آن ها استفاده شود .
وی تصریح کرد: استفاده گسترده مردم از ظرفیت های پست علاوه بر اطمینان در انجام فعالیت ها، موجب افزایش بهره وری و کاهش حمل و نقل غیر ضروری می شود.
گفتنی است در پایان این بازدید فرماندار شهرستان با اهداء لوح تقدیر از این پرسنل پرتلاش تقدیر نمودند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، اولین جلسه شورای اداری سال جدید با حضور محمدرضا قربانی فرماندار ، حسین معینی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ، مدیران و روسای ادارات شهرستان برگزار گردید. در این جلسه نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به بیانات رهبری در روز ابتدای سال و شعار تعیین شده […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار ، جلسه اقدامات پیشگیرانه و کنترلی سویه جدید بیماری دامی تب برفکی موسوم به اگزولیک به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و حضور ادارات دامپزشکی ، جهاد کشاورزی ، تعاون روستایی و نماینده شهرداری ها در محل فرمانداری تشکیل و در خصوص ممنوعیت جابه جایی […]

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار ، فرماندار به همراه آقای حقیقت سرشت معاون اقتصادی استاندار از کارخانه های بستنی پام در منطقه صنعتی کمشچه ، کارخانه آجر سازی هادیان در منطقه صنعتی دولت آباد ، تولید کفش پاسان در منطقه صنعتی دولت آباد و کارخانه آجر سازی فتاحی در منطقه صنعتی دولت آباد […]

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

طرح کاشت ۳۰۰۰ اصله نهال در شهر خورزوق با حضور فرماندار به روایت تصویر .  

۱۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سیزده =