برگزاری دومین نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد شهرستان

برگزاری دومین نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد شهرستان به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار : روز شنبه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۱ دومین نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد شهرستان با حضور مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمانهای مردم نهاد شهرستان به ریاست هاشم زاده معاون […]

برگزاری دومین نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد شهرستان
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار : روز شنبه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۱ دومین نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد شهرستان با حضور مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمانهای مردم نهاد شهرستان به ریاست هاشم زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.
معاون سیاسی فرماندار در این جلسه با بیان اهمیت و نقش سمن ها به تاریخچه سازمان های مردم نهاد در طول تاریخ اشاره کرد و از ایجاد گروه جوانمردان در حمایت از مردم مستضعف در زمان پیامبر اسلام (ص) پرداخت.
وی با بیان اهمیت سمن ها به عنوان واسطه بین مردم و دولت ضمن تقدیر از فعالیت های این سازمان ها در خواست شناسایی نقاط ضعف اجرایی دولت برای بهبود خدمت رسانی به مردم و همکاری آنها در راستای ارتقای فرهنگی و اجتماعی شهروندان شد.
هاشم زاده در ادامه ضمن شنیدن نقطه نظرات، موانع و مشکلات سمنها خواستار رفع موانع محدود کننده فعالیت های اجتماعی آنان و همکاری ادارات شهرستان با سازمانهای مردم نهاد شد.
گفتنی است: این جلسه به مناسبت روز مشارکت های اجتماعی و تشکل های مردم نهاد که در راستای همکاری و همیاری بین دولت و مردم فعالیت می کنند برگزار گردید و در پایان به مناسبت این روز ازتشکل های فعال و کارشناسان این حوزه تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار ، جلسه اقدامات پیشگیرانه و کنترلی سویه جدید بیماری دامی تب برفکی موسوم به اگزولیک به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و حضور ادارات دامپزشکی ، جهاد کشاورزی ، تعاون روستایی و نماینده شهرداری ها در محل فرمانداری تشکیل و در خصوص ممنوعیت جابه جایی […]

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

معاون سیاسی امنیتی فرماندار برخوار در این جلسه گفت: شهرداری‌ها خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند و در حضور و مشارکت حداکثری نقش موثری دارند. خدمت‌رسانی جهادی و انقلابی به مردم وظیفه همگانی است و شهرداری‌ها باید در این خدمت‌رسانی الگوی ادارات دیگر شوند. معینی همکاری در برنامه‌های فرهنگی، سرودهای خیابانی و جشن تکلیف سیاسی […]

۱۲ دی ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، جلسه مشارکت حداکثری انتخابات با حضور حسین معینی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری  ، مسولین روابط عمومی شهرداری ها و اصحاب رسانه شهرستان برگزار گردید. در این جلسه در خصوص راهکارهای افزایش مشارکت حداکثری انتخابات بحث و تبادل نظر شد.

۷ دی ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار،جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ،با حضور حسین معینی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری تشکیل شد. در این جلسه ضمن برنامه ریزی اقدامات فرهنگی به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی، در خصوص هم افزایی اداره آموزش و پرورش و نهاد کتابخانه ها بحث و […]

۱۷ آبان ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 9 =