برگزاری جلسه بررسی مشکلات آب و برق شهرستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی

برگزاری جلسه بررسی مشکلات آب و برق شهرستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار: روز (پنجشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱) جلسه رسیدگی به مشکلات آب و برق شهرها و روستاهای شهرستان برخوار با حضور مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب و شرکت توزیع برق استان اصفهان، نماینده مردم شهرستان […]

برگزاری جلسه بررسی مشکلات آب و برق شهرستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار: روز (پنجشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱) جلسه رسیدگی به مشکلات آب و برق شهرها و روستاهای شهرستان برخوار با حضور مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب و شرکت توزیع برق استان اصفهان، نماینده مردم شهرستان در مجلسشورای اسلامی، فرماندار شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان در دفتر شورای اسلامی شهر دولت آباد برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در این جلسه گفت: مدیریت مصرف برق وظیفه تمام مردم است و بیشترین همکاری در این خصوص از طرف ادارات و صنایع بوده است.
وی در جواب رئیس صنف کشاورزان که از قطعی بیش از حد برق چاه‌های آب کشاورزی و عدم پرداخت اضافه برق در صورت نبود خدمات شکایت داشت، افزود: بر اساس مصوبه هیئت دولت و طبق قانون وضع شده برق کشاورزی باید ۵ ساعت قطع شود که البته برای کشاورزان شهرستان برخوار سه الی چهار ساعت است؛ در فصول سرد این مشکل رفع خواهد شد.
حمیدرضا علاقمندان در رابطه با مشکلات سامانه تلفنی ۱۲۱ اظهار کرد: در صورت ارائه گزارشات مربوط به قطعی برق، باید با شماره ۱۲۱ تماس گرفته شود اما برای پرسش سوالات و ارائه درخواست ها باید با شماره ۳۷۱۲۱ تماس گرفته شود و به دلیل اشتباه گرفتن این دو شماره، سامانه تلفنی ۱۲۱ همواره شلوغ است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان درخصوص روشنایی معابر شهری و روستایی گفت: مشکلات مربوط به روشنایی معابر با بازدیدهای دوره‌ایی مرتفع می‌شود؛ همچنین تمام لامپ‌های از کار افتاده در سطح شهرستان برخوار تا پایان تیرماه تعویض و تقریبا مشکلات روشنایی معابر رفع می‌شود.
وی در پایان عنوان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۱ تعدا ۵۰۰ تیر برق فرسوده در سطح شهرستان برخوار تعویض خواهد شد؛ همچنین تمام سیم‌های فرسوده و متلاشی به کابل تبدیل می‌شوند.
همچنین معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این جلسه گفت: مشکل کمبود آب در پایان فصول گرم سال حل خواهد شد و آب شهرستان افزایش پیدا خواهد کرد.
وی افزود: همچنین آب بیشتری از غرب برخوار (گز) به سمت مناطق کم آب انتقال داده خواهد شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، اولین جلسه شورای اداری سال جدید با حضور محمدرضا قربانی فرماندار ، حسین معینی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ، مدیران و روسای ادارات شهرستان برگزار گردید. در این جلسه نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به بیانات رهبری در روز ابتدای سال و شعار تعیین شده […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار ، جلسه اقدامات پیشگیرانه و کنترلی سویه جدید بیماری دامی تب برفکی موسوم به اگزولیک به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و حضور ادارات دامپزشکی ، جهاد کشاورزی ، تعاون روستایی و نماینده شهرداری ها در محل فرمانداری تشکیل و در خصوص ممنوعیت جابه جایی […]

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار ، فرماندار به همراه آقای حقیقت سرشت معاون اقتصادی استاندار از کارخانه های بستنی پام در منطقه صنعتی کمشچه ، کارخانه آجر سازی هادیان در منطقه صنعتی دولت آباد ، تولید کفش پاسان در منطقه صنعتی دولت آباد و کارخانه آجر سازی فتاحی در منطقه صنعتی دولت آباد […]

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

طرح کاشت ۳۰۰۰ اصله نهال در شهر خورزوق با حضور فرماندار به روایت تصویر .  

۱۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =