امام جمعه مرکز شهرستان گفت:یکی از مسائل برخوار هجوم اتباع به این شهرستان است

هجوم اتباع در برخوار مشکل آفرین شده/ کار انجام می شود ولی انتظار کار بیشتری داریم امام جمعه دولت آباد گفت: من از زبان مردم یکی از مسائل شهرستان خصوصا دولت آباد را بیان می کنم که یکی از آنها مسئله هجوم اتباع هست. حجت الاسلام والمسلمین محمودآبادی امام جمعه دولت آباد در جلسه شورای […]

هجوم اتباع در برخوار مشکل آفرین شده/ کار انجام می شود ولی انتظار کار بیشتری داریم
امام جمعه دولت آباد گفت: من از زبان مردم یکی از مسائل شهرستان خصوصا دولت آباد را بیان می کنم که یکی از آنها مسئله هجوم اتباع هست.

حجت الاسلام والمسلمین محمودآبادی امام جمعه دولت آباد در جلسه شورای اداری دو شهرستان شاهین شهر و برخوار که با حضور وزیر آموزش پرورش به عنوان نماینده رئیس جمهور در سفر به اصفهان در فرمانداری شاهین شهر برگزار شد، گفت: مردم شهرستان برخوار مردم مومن، متدین، انقلابی و اهل کار و تلاش هستند.
وی افزود: نمونه هایی از اینکه مردم برخوار پا به کار نظام بوده اند در فتنه و اغتشاشات سال ۱۳۹۸ که پیش آمد، نمایان شد و هیچگونه تجمع و مشکلی در شهرستان برخوار بروز پیدا نکرد و حتی بسیجیان این شهرستان برای برقراری امنیت به سایر شهرها رفتند.
امام جمعه دولت آباد با بیان اینکه انقلابی بودن مردم برخوار در انتخابات هم نمود پیدا کرده است، اظهار کرد: وقتی به میان مردم می رویم، وظیفه داریم از نظام، انقلاب و دولت انقلابی آیت الله رئیسی حمایت کنیم ولی گاهی اوقات وقتی صحبت می کنیم، مردم می گویند شما قبلا انتقاد می کردید و اکنون تعریف می کنید؛ کار انجام می شود ولی انتظار کار بیشتری داریم.
حجت الاسلام محمودآبادی تصریخ کرد: صحبت من صرفا با وزیر و رئیس جمهور نیست و همه مسئولینی که در این جلسه حضور دارند باید در همه سطوح به کار و تلاش برای مردم بپردازند و ما در جمع مسئولین باید مسائل و مشکلات مردم را بیان و پیگیری کنیم.
وی با اشاره به مشکلات شهرستان برخوار گفت: من از زبان مردم یکی از مسائل شهرستان خصوصا دولت آباد را بیان می کنم، یکی از آنها مسئله هجوم اتباع هست که مسائل و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده و با کمال تاسف باید خدمت آقای وزیر بگویم که گوش شنوایی هم نیست.
امام جمعه دولت آباد اذعان داشت: ما از همه مسائل کلان اطلاع داریم و همه برنامه های سیاسی را می دانیم و اگر حرفی میزنیم، اینطور نیست که بی اطلاع باشیم، ولی انتظارمان در بحث سازماندهنی اتباع، رسیدگی است.
حجت الاسلام محمودآبادی در ادامه افزود: در بحث مسکن و اجازه خانه، اتباع برای مردم شهرستان برخوار بخصوص دولت آباد مسائل و مشکلاتی را به وجود آورده اند که این موضوع هم باید رسیدگی شود.
وی با اشاره به وضعیت بازنشستگان گفت: بازنشستگانی که جبهه ای و انقلابی و متدین بوده اند و هنوز هم پای انقلاب هستند، از گرانی ها و وضعیت حقوقشان ناراحت هستند

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، اولین جلسه شورای اداری سال جدید با حضور محمدرضا قربانی فرماندار ، حسین معینی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ، مدیران و روسای ادارات شهرستان برگزار گردید. در این جلسه نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به بیانات رهبری در روز ابتدای سال و شعار تعیین شده […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار ، جلسه اقدامات پیشگیرانه و کنترلی سویه جدید بیماری دامی تب برفکی موسوم به اگزولیک به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و حضور ادارات دامپزشکی ، جهاد کشاورزی ، تعاون روستایی و نماینده شهرداری ها در محل فرمانداری تشکیل و در خصوص ممنوعیت جابه جایی […]

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار ، فرماندار به همراه آقای حقیقت سرشت معاون اقتصادی استاندار از کارخانه های بستنی پام در منطقه صنعتی کمشچه ، کارخانه آجر سازی هادیان در منطقه صنعتی دولت آباد ، تولید کفش پاسان در منطقه صنعتی دولت آباد و کارخانه آجر سازی فتاحی در منطقه صنعتی دولت آباد […]

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

طرح کاشت ۳۰۰۰ اصله نهال در شهر خورزوق با حضور فرماندار به روایت تصویر .  

۱۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =