خدمات و شیوه ارائه بیمه سلامت به مردم و ذینفعان سازمان به درستی تبیین گردد تا هدف اصلی دولت سیزدهم یعنی رفع مشکلات مردم، محقق شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری برخوار، با حضور صفاری مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان، قربانی فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران و رؤسای بیمه سلامت استان، روز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، گردهمایی مدیران و رؤسای بیمه سلامت استان در سالن جلسات فرماندار برخوارتشکیل شد. دکتر صفاری در این گردهمایی گفت: ارزش والای اداره کل بیمه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری برخوار، با حضور صفاری مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان، قربانی فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران و رؤسای بیمه سلامت استان، روز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، گردهمایی مدیران و رؤسای بیمه سلامت استان در سالن جلسات فرماندار برخوارتشکیل شد.

دکتر صفاری در این گردهمایی گفت: ارزش والای اداره کل بیمه سلامت را احترام متقابل در همه سطوح سازمانی – احترام به کارکنان در وهله اول و متعاقب آن احترام به شهروندان و بیمه شدگان دانست و اذعان داشت: احترام به مفهوم رسیدگی کریمانه به امور و دقت و صحت در انجام کارها می باشد.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان در ادامه: رویکرد سازمان را، توجه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار در استان دانست و گفت : برگزاری این اجلاس در شهرستان محروم برخوار خود نشان این امر است، در این راستا اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان به عنوان بهره ور ترین سازمان در استان است که تا این لحظه با برخورداری تنها ۲۲۰ نفر پرسنل وظایف و مسئولیت های خود را به بهترین نحو انجام داده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان، پوشش ۹۰درصدی بیمه ای خدمات ناباروری را اتفاق جدیدی در کشور دانست و اذعان داشت:  استان اصفهان به عنوان اولین استان از ۱خرداد ۱۴۰۱ اسناد این طرح را به صورت الکترونیکی بررسی و پرداخت می کند تا از بار مراجعه حضوری بیمه شدگان جلوگیری کند.

دکتر صفاری، خطاب به مدیران بیمه سلامت، گفت: همه این طرح ها در دولت سیزدهم شروع و اجرا شد که استان اصفهان در همه این چهار طرح جزو بهترین استان ها می باشد و همه این دستاورد ها بدون همکاری شما رؤسا و همت جهادی کارکنان بیمه سلامت امکان پذیر نمی شد.

دکتر قربانی فرماندار برخوار نیز در این جلسه، خدمت را به مثابه عبادت دانست و ادامه داد: توسعه خدمت به مردم ذخیره باقیات و صالحات می شود و لازم است نوع خدمات سازمان بیمه سلامت ایران و شیوه ارائه خدمت این سازمان به مردم و ذینفعان سازمان به درستی تبیین گردد تا هدف اصلی دولت سیزدهم یعنی رفع مشکلات مردم، محقق شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: مردم در روستاها از خدمات دولت اطلاع کافی ندارند، بنابراین باید شناساندن بیمه سلامت و خدمات ارزنده آن به مردم در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه، در راستای اهداف دولت سیزدهم یعنی حمایت از اقشار محروم و آسیب دیده گفت: باید امکانات به اقصی نقاط شهرستان و مناطق محروم برده شود تا شاهد افزایش خیر و برکات باشیم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، محمد رضا قربانی فرماندار در پی عملیات مقتدرانه و بی سابقه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم متجاوز اسرائیل در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در دمشق پیام تبریکی به شرح زیر صادر نمود. بسم الله الرحمن الرحیم وَأُخْرَیٰ تُحِبُّونَهَا ۖ نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار،محمدرضا قربانی فرماندار با انتشار پیامی مردم شریف شهرستان را برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود بسم الله الرحمن الرحیم ” نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای زنده ماندن مساله فلسطین در یادها و […]

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

جلسه هماهنگی برپایی راهپیمایی روز قدس با حضور محمدرضا قربانی فرماندار و حسین معینی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری برگزار گردید. در این جلسه فرماندار، باتوجه به جنایات رژیم صهیونیستی بر مشارکت حداکثری و ویژه مردم تاکید کرد همچنین وی خواستار اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ حرمت لیالی قدر و شهادت حضرت علی(ع) در روز […]

۱۱ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، اولین جلسه شورای اداری سال جدید با حضور محمدرضا قربانی فرماندار ، حسین معینی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ، مدیران و روسای ادارات شهرستان برگزار گردید. در این جلسه نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به بیانات رهبری در روز ابتدای سال و شعار تعیین شده […]

۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + نوزده =